4 sposoby na pracę zdalną w marketingu, które pozwolą ci nie wychodzić z domu
-
02 stycznia 2020
-
Patrycja
Zdjęcie:
Marketing to jedna z najważniejszych gałęzi w każdym przedsiębiorstwie. Bez reklamy – nie będzie sprzedaży. Skąd bowiem mają wiedzieć o naszym istnieniu potencjalni klienci naszego przedsiębiorstwa? Nie wszyscy chcą jednak pracować w korporacji, dojeżdżać do biura czy spędzać 8 godzin w biurze pełnym innych ludzi. Dla niektórych praca w domu jest po prostu korzystniejsza i wygodniejsza. Jaka więc praca zdalna w marketingu jest możliwa?
Oto nasze propozycje, które możecie wykorzystać – być może o czymś nie wiedzieliście do końca?
1. Prowadzenie fanpage
Fanpage na Facebooku to obecnie jedne z najkorzystniejszych narzędzi do zwiększenia świadomości o naszej marce wśród konsumentów. To również jedno z najważniejszych środków do komunikacji z potencjalnymi klientami, a także gronem sympatyków naszej firmy. Ważne jest, aby robić to jak najlepiej, a co najważniejsze – skutecznie. Nie wszyscy to potrafią. Oprócz samego wpisywania tekstów w miejsce do tego przeznaczone niejednokrotnie trzeba też umieć proste grafiki, a co najważniejsze – wiedzieć jak planować posty, jak je pisać, jak i kiedy wstawać i potrafić robić wszelkiego rodzaju analizy.
2. Telemarketing
To również bardzo istotna kwestia. Czasami naprawdę trzeba zadzwonić do potencjalnych klientów, obecnych konsumentów naszej firmy i przedstawić im nową usługę, produkt czy przekonać do zakupu. Nawet jeśli o to nie proszą i nie do końca tego chcą. Spokojnie można robić to ze swojego domu, w zaciszu swojego pokoju. Nawet nie trzeba wychodzić z łóżka! Trzeba mieć telefon, bazę klientów, odrobinę chęci, doświadczenie w pracy z klientem, dostęp do Internetu i wszystko powinno pójść jak z płatka.
3. Konsultacje marketingowe
To właściwie bardzo szerokie pojęcie – mogą to być porady z zakresu reklamy, sprzedaży, handlu, PR czy innych gałęzi marketingu. Niektórzy po prostu potrzebują porady, pomocy w doszlifowaniu swojego pomysłu czy jakiejkolwiek innej rady z zakresu marketingu. Do tego również nie trzeba wcale wychodzić z domu. Ponadto to dosyć opłacalne zajęcie.
4. Pozycjonowanie
Do tego również nie trzeba pracować w biurze. Wystarczy tylko odpowiednie doświadczenie – wystarczy wiedzieć jak odpowiednio zabrać się za pozycjonowanie, aby dzięki niemu odpowiednie produkty czy usługi wyświetlały się wyżej niż produkty i usługi konkurencji. Każda firma potrzebuje takich złotych rączek od pozycjonowania.
Oczywiście propozycji jest znacznie więcej – można pracować jako copywriter (to również część marketingu, ale o tym pisaliśmy oddzielnie) czy jako grafik. Do wyboru do koloru, w zależności od tego, w czym jesteście dobrzy. I co najważniejsze – tak, jak chcieliście, nie trzeba wychodzić z domu!
Znajdź fachowca w swojej okolicy
Dodaj komentarz
Komentarze