MojeHobby.pl opinie, godziny otwarcia, kontakt. Kody rabatowe i kupony promocyjne
Jakość usługi/towaru
Jakość obsługi
Ogólne zadowolenie
Od początku istnienia firmy priorytetem działania jest zapewnienie jak najwyższej sprawności obsługi zamówień przy jednoczesnym zaoferowaniu jak największego asortymentu. Nie jest to jedynie puste hasło, a stoi za nim cały szereg działań, gdyż pogodzenie tych dwóch celów jest bardzo trudne i dla większości konkurentów firmy wzajemnie się one wykluczają, zwłaszcza w świecie sprzedaży internetowej, gdzie dodatkowo mamy do czynienia z silną konkurencją cenową.
Cele te realizują głownie dzięki: Dedykowanemu, rozbudowanemu systemowi informatycznemu który jest nieustannie rozwijany. W odróżnieniu od większości sklepów internetowych minimalizują handel wirtualnym towarem i cały czas powiększają własny magazyn. Dbają o kwalifikacje, motywacje i zadowolenie swojej kadry. Na dowód prawdziwości powyższych tez, przytoczmy kilka liczb:
Bez problemu z dostępnością towaru zrealizowali 99.5% zamówień, z czego 95.69% została wysłana w terminie lub przed. Zaledwie 0.18% zamówień została anulowana ze względu na brak towaru i brak możliwości zaproponowania alternatywnych produktów. Posiadają fizycznie na własnym magazynie 36823 pozycji gotowych do natychmiastowej wysyłki oraz kolejne 5082 pozycji w magazynach 64 naszych dostawców z którymi mają zintegrowany system informatyczny i stały harmonogram dostaw (zwykle codziennych).